29 oktober 2013

Att komma igång igen

Efter en snopen datorkrasch är det lite svårt att komma igång, alla länkar, bilder och annat krafs som jag till trots tagit för givet är borta. Nu har jag i alla fall en ny dator och för att det inte ska hända igen har jag satsat på en Mac. Det är ju rätt mycket nytt att lära sig när man är van med PC. T.ex. var ctrl C  inte samma. Jag måste hitta ett program att redigera bilder i och framförallt göra dem mindre så bloggen inte blir så tung. Det är det värsta jag vet, när man kommer in på en blogg eller hemsida som tar en halv dag att ladda.
Så jag bjuder här på en bild från mitt senaste besök i min hemtrakter Täby. Jag hoppas ni har lite tålamod med att allt inte rullar som vanligt.



photo by Miriam


Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...