4 oktober 2013

Protein bollar

Redan fredag igen, tiden går så fort. Idag bjuder jag på proteinbollar med chokladsmak. Dessa har jag redan visa för er som följer mig på instagram. Jag tänker att de är perfekt som ett nyttigare alternativ till kokos/chokladbollar som fredagsmys. Man orkar inte så många heller och tre bollar är perfekta som mellis innan eller efter träning. Är du ovan att äta utan socker, ha i lite kokossocker, honung eller kanske mosad banan. Prova dig fram. Bäst blir bollarna om de får stå i kylen en stund innan servering.

 I helgen ska jag och min sambo hitta på något som jag inte gjort sedan jag gick på dagis, ni som följer på instagram @livingbymiriam kommer säkert att få en direktrapport därifrån. Ni andra får vänta lite. Kanske besöker vi även Botaniska Trädgården i Göteborg, det är vackert där nu med - på hösten alltså. Vad har ni för helgplaner?



Önskar er en fin helg!

photo by Miriam via Instagram
Recept by Miriam

1 kommentar:

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...