3 november 2013

Julpynt med stil

Igår var vi på en liten utflykt, skönt att komma ut lite efter en vecka mest inne. Vi åkte upp till Henån,  Orust och Moltazdesignshop. Henrick med bloggen www.kraksstuga.se hade lite jultema denna dag och vi ville se han utbyggnad av butiken. Han hade som vanligt massor med fint och lite fick följa med hem. Det visar jag i morgon. Nu tänkte jag visa bilder från hans mysiga butik. Inte massa krimskrams, rena linjer och dova färger. Blir ni sugna på något kan ni kika in på web shoppen.

Varning för julbilder och julpynt, det börjar nu. Vissa kanske tycker det är tidigt, men det tycker inte jag :) Nu är det perfekt att fundera lite över årets pynt. Ska allt fram? Något nytt? Dags att prova ett annat färgtema? Pyssla något eget? Kanske likaså fundera över julklappar, så man slipper den där stressen och trängseln med alla andra. 4 veckor till första advent, hörni. Härligt va?






photo by Miriam @moltazdesignshop

 Follow on Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Vilket härligt ögongodis du bjuder på!
    Skönt med lite luftombyte ;)
    visst kan man börja plocka fram sitt julpynt! Eller som jag hellre säger "vinterpynt" ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vinterpynt, det ska jag också börja säga :) kram

      Radera
  2. Fina bilder, blev väldigt nyfiken Orust, henån där är jag ifrån. Inte visste jag att det finns en så fin inredningsaffär där. Skall kika n på webbshopen pronto.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Berit, den öppnade i juni så den är ganska ny fortfarande. Hoppas du hittar dit. Kram

      Radera
  3. Så fina saker! Tycker som du och jag vill njuta och mysa så mycket som möjligt den här tiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Clara, ja visst är det skönt att ha något att mysa kring dessa mörka och kalla dagar :)

      Radera
  4. Härligt Miriam! Skönt med utflykt. Jag är väl lite anti att börja för tidigt. Men jag vill också bli färdig med julhandlandet innan första december som du säger. För att njuta av största möjliga lugn sedan.

    Henricks "pyntande" är inte för juligt heller, gillar särskilt mycket det på sista bilden. Lite lagom så att jag börjar längta nu.

    Sköt om dig, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det ska vara lite lagom. Inga tomtar ännu. Men lite silver och vinter ;) Kram

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...