9 december 2013

Fasadsiffror funkis

Efter några år här på landet fick vi äntligen till lite fasadsiffror. Jag säger ju jämt att entrén är viktig, lika så är det viktigt att folk faktiskt hittar rätt hus. Nu syns inte vårt hus så väl från vägen, men när man väl kommer upp till vårt hus ska man i all fall se att man kommit rätt. Jag var först väldigt förtjust i fasadsiffrorna från fasadsiffra.se, men de var lite stora och hade dessutom 2 veckors leveranstid. Så jag letade vidare. Jag ville ha enkla stilrena siffror lite åt funkishållet, så det blev tillslut dessa från Specialbeslag.se. Snabb leverans, tror de kom dagen efter. Visst blev det bra? Sen ser ni min granbollar. Jag hade först tänkt göra som hos plywoodandpears. Men jag var lite lat så då blev det enklare att dölja de gamla kryssbollarna, med granris.



photo by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    SvaraRadera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...