14 februari 2014

Alla hjärtans dag dukning


Idag är det alla hjärtans dag, kanske lite svårt att missa. Många skriver på sina bloggar och instagram om sina blandade känslor kring denna dag. Jag gör inte så mycket väsen av det hela, men dukar kanske lite extra fint. Klart jag inte tackar nej till blommor och choklad. Men det går bra vilken annan dag som helst för min del ;)
 Trots förkylning och urinvägsinfektion (helt galet vad dålig jag varit) så har vi gäster i kväll. Inbokat sedan en tid. Vi funderade länge på att avboka innan vi visste det var för fel på mig. Men när vi väl fick ordning på det så tänkte jag att antibiotika brukar göra att man snabbt kommer på benen igen. Vilket det också gjorde. Visst inte är jag helt hundra, men nu kan jag göra vanliga hushållssysslor och jag har till och med bakat lite. Aptiten är åter och jag ser fram emot en mysig lugn kväll med nära och kära.

Önskar er en super fin och härlig alla hjärtans dag!
Kram


Dukat med fina ärvda vinglas (de med svart fot) och ny linneduk.

foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...