18 maj 2014

Trädgårdsbilder

Lite trädgårdsbilder som inspiration denna sköna söndag. Allumbollarn är på väg att slå ut, tyvärr ser jag bara tre stycken så några måste ha dött under vintern. Synd, för det är verkligen läckert med ett hav av lila bollar. En tulpan som rådjuren missade, helt fantastisk färg i starkt gult och rött. Silverbusken som jag fått ett litet, litet rotskott som jag fått av en god vän har äntligen fått lite stuns. Den har nu små, små gula blommor och jag drömmer om att kunna stamma upp den som ett olivträd. Men det dröjer nog många år innan dess ;)



Fler söndagsbilder finner ni hos Fabriken.

foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...