1 augusti 2014

I'm back!

Efter ett delvis ofrivilligt uppehåll är jag nu tillbaks. Vädret har varit så härligt att jag inte velat vara inne, jag har inte haft något att blogg om och vi har surfat upp all datatrafik med mysig sommarfilmer på kvällarna. Men nu börjar semestern lida mot sitt slut det är ny måndag och så kanske även vädret vänder. Igår var det bara 22 grader... burr. Snacka om att jag vant mig med värmen, har du också gjort det? Vad har ni haft för er i sommar? Fredag idag men jag känner mig totalt förvirrad med veckodagarna. Önskar er en fin helg och så hörs vi snart igen.

Vill tipsa om en mysig film som verkligen gör att jag direkt vill åka in till stan och sätta mig på en spårvagn och bara åka runt.  Miljöerna i Göteborg framhävs verkligen på ett fint sett. Filmen Känn ingen sorg, jag har inte varit så förtjust i Håkan Hellström men filmen handlar lixom inte om honom som jag trodde. Sen måste jag erkänna att jag nu blev lite nyfiken på hans musik. Melodierna och texterna.




Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...