6 februari 2015

Att lyssna på kroppen

Att lyssna på kroppen och kanske ta det lite lugnt efter operationen.... Ja jag får erkänna att jag hade en lite för hög växel när jag började igen efter jul och nyår. Jobb, fasta (16:8), styrketräning och löpning, nej kroppen orkade inte riktigt med allt. Så jag drog i nödbromsen och nöjer mig med jobb och promenader. Nu också efter chockbeskedet om att mitt Thyroglobulin inte minskat nämnvärt, vilket innebär att det med stor sannolikhet fortfarande finns kvar cancer någon stans. Så försöker jag fokusera på lite roliga saker i stället, sådant som man blir glad av och får energi av. Det behövs, förutom den energi jag får från er som peppar här, på instagram och Facebook - TACK! En sådan sak är vatten och bad. Det är det min kropp vill ha. Så då ska den få det :-) Badhuset nästa.






foto: Living by Miriam


A holistic healthy lifestyle!
Inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...