2 mars 2015

Havsblå inredningsinspiration

Det skrivs mycket om årets färger inom inredning, precis som i klädernas värld finns det inne och ute färger. Jag har aldrig direkt brytt mig om detta utan valt det jag tycker är fint. Visst blir man inspirerad om det visas mycket av en viss färg. Men jag har alltid fascinerats av färger och jag växlar mellan alla de olika nyanserna i samtid med naturens skiftningar. Som jag skrev innan så är havsblått och grönt något som jag drar mig till i vår. Vissa hävdar att dessa är 2014 respektive 2015 års färger. Det känns nästan lite tråkigt att det är så mycket ståhej kring detta.
Kör på ditt race och det du gillar. Här kommer lite blå nyanser som tilltalar mig nu, varesig det är en trend eller inte ;-)




foto: 
Blått inne. Norrgavel.
 Kudde i bomull och linne. Indiska.
 Skål i stengods. Indiska.
 Målad pall NCS3060-B20G. Norrgavel. 


A holistic healthy lifestyle!
Inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...