2 oktober 2016

DYI sängmobil till spjälsäng

Här kommer två tips på enkla DYI sängmobiler till spjälsängen. Jag köpte en "broderingsring" på second hand för 20kr. Tog isär de två ringarna. Bara att hänga fast nyckelringar med små djur i.  Elefanterna köpte jag när jag backpackade i Thailand för många år sedan. Lustigt att de blev en sängmobil för spjälsängen till min dotter 12 år senare ;-) Jag gjorde också några origami fjärilar och satte dem på den inre ringen (med dubbelhäftande tejp) av de två. Enkelt va? Jag hade ett ganska tjockt papper, men jag tror det är enklare att vika om det är mer normaltjockt.







foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...