29 juni 2013

Födelsedagen

Idag fyller jag år, tyvärr glömde jag önska mig vackert väder ;-) Det har regnat och varit kallt hela dagen.


photo Henrik

Men vädret till trots var vi iväg på en liten tripp. Det blev ett besök ute på Orust, för att besöka en nyöppnad butik (invigning) som jag hittat via en blogg som jag följer. Bloggen Kråks stuga hittar ni här och Henricks webshop här. Trots att butiken är ganska liten ryms där massor av inspiration utan att det blir trångt. Henrick som äger butiken har verkligen ett öga för vackra detaljer och trender. Det var också skoj att få träffa en bloggare live :-) Grattis Henrick till en fin butik! Det är ett mycket trevlig utflyktsmål på västkusten. Tyvärr finns det inte så mycket fik i området, så jag rekommenderar att ni tar med lite egen fika/picknick. Många vackra klippor och bryggor finns i området, att sitta på och njuta av vågskvalp. 



photo by Miriam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...