13 oktober 2013

Sköna muggar

Vi var på soffjakt i helgen, mer om det i morgon. Väl inne på ikea kunde vi inte låta bli dessa koppar. Trendig är enligt ikea en mix mellan skandinavisk och kinesisk design, men jag tycker nog att det kinesiska draget känns mest tydligt. Skitsnygga är de i alla fall. Första gången jag såg muggarna var på instagram hos stilitiden och jag föll direkt. Jag hade glömt bort dem men lyckligt vis såg min sambo dem och gillade dem också. Så trots att porslinsskåpen är fulla, så fick två gröna och två gula muggar följa med hem. Av det lilla fatet fanns det bara en kvar så den fick också göra oss sällskap hem. Vad har ni haft för er i helgen?



photo by Miriam


Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Åh dom är som små karameller de där muggarna, speciellt de gula :D Men jag har så svårt för muggar utan öron. Jag bränner fingrarna av mig. Men en skål eller två skulle jag kunna tänka mig. Ska till Örebro i helgen och förhoppningsvis finns de på IKEA där. Håller också tummarna för att IKEAs Papershop finns i Öret. Det kan bli farligt i så fall med jul så nära och allt :D
    Ha en fin måndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra beskrivning, små goa färgglad karameller ;) Jag köpte lite på papershop också, la just upp en bild på instagram. Hoppas du hittar något fint. Kram

      Radera
    2. Mamma skvallrade just att IKEA i Örebro inte har något fullsortiment av Papershop-prylarna, men jag hoppas att skålarna finns i alla fall :D

      Radera
    3. Åh vad synd. Men skålarna får du allt köpa några stycken :)

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...