21 oktober 2013

Vaser

Ny vecka igen. För en tid sedan var jag äntligen och kikade på Market 29. Oftast när jag är inne i stan rör jag mig kring Magasinsgatan och därför ligger Market 29 i Haga lååångt bort ;) Men nu tog jag mig tid att åka dit. Massor med fint så klart, ni som följer på instagram har sett lite bilder därifrån. Idag bjuder jag på bilder på den fina keramikvasen som fick följa med hem, från lindform.se. Helt underbar.
Krukan från Svenskt Tenn som jag var så besviken på (här) bytte jag samma dag mot en svagt grön glasvas, kotten. Jag prydde båda vaserna med lite luktärtor som trots frost fortfarande är gröna ute på altanen.
Visst blev det gulligt?




photo by Miriam


Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Åh, vackert! Så fina foton du tar också:) Jag läste att Carina Seth Anderssons favoriter bland hennes vaser är inte i första hand Dagg, den stora jag också vill ha, utan bland annat Kotte. Förstår varför. Det är något med naturen. Och den lilla är fin att sätta spontanväxter eller blommor i.

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) lite synd att kotten är så liten, om man jämför med dagg. Jag gillar alla tre :)

      Radera
  2. Det blev jätte fint!! Bra att du bytte den!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det känns som ett bra byte :) kram

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...