27 januari 2014

Inredning 2014?

Nu ska den ut, julen alltså och 2013. Jag har bara haft några stjärnor kvar men nu är det ju faktiskt ljust vid halv fem! Snön gör väl sitt också men nu räcker det med jul och 2013 för min del. Frågan är bara vad som ska in? Många är de som rapporterat nyheter inom inredning 2014. Bl.a designtjejen, hemtrender, trendenser och trendstefan har rapporterat. På något vis så känns allt bekant men ändå nytt och fräsch. Inredningsskaparna lyckas få till den där känslan över nyheter trots att vi sett marmor och koppar ett bra tag nu.

Men så här känner jag nu inför våren 2014.
Vad satsar ni på i vår?


Lantlig industri och gråa väggar. Som översta bilden, så snyggt!
Lite mer färg grönt, gult och korall. Härligt moodboard i färg, ett vallmofält.
Jag vill ha det lite mer "back to nature", mer inslag av mörkt trä. Supersnygg träskiva till vardagsrummet eller det mörka rustika köket. Köket med grått kakel, vit fog, mörka träluckor och golvplankor detta gifter sig så fint med det rostfria. Det här gillade jag mer än det "vanliga" rostfritt och vitt. Grymt snyggt!


photo by pintrest
1. via annagillar.se
2. via decorating-time.com
3. via carlaaston.com
4. via kirstenerickson.blogspot.com

Mitt liv, inredning, trädgård, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Tack för besöket på min blogg!

    Fina bilder. Ljust och organsikt är min melodi. Klassiker och nytt i en bra blandning.

    Ha en bra kväll

    SvaraRadera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...