26 januari 2014

Morgonljuset

I helgen fick vi finbesök av mor, syster och systerson. Då på morgonen när vi åt frukost, var det så vackert morgonljus att jag var tvungen att plocka fram kameran så fort vi var klara. Alltid kul att få lite besök av familjen. Nu kommer jag ju inte kunna resa på ett tag när jag genomgår min strålning. Så då får man passa på att ses innan. Strålningen blir i februari, lite senare än jag hade planerat i mitt huvud. Men så är det med sjukvården, det dyker upp lite nya saker som måste till och så har vi väntetider, remisser som ska skickas och tas emot. Så tiden bara rinner iväg.




photo by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...