10 mars 2014

Födelsedagstårta lchf

Att fylla 1 år är något stort, man är liksom inte bebis längre. Min gudson går stadigt och det är full fart i allt han gör. Tårtan bakade hans mormor utan socker och gluten. Den var supergod, med banan och massa jordgubbar. Omtyckt av alla i sällskapet. Tyvärr vet jag inte hur hon gjorde. Men jag kan tipsa om den här härlig gräddtårta på bakasockerfritt som jag följer på instagram. Jag har inte provat själv men visst ser den supergod ut? För övrigt bjöd helgen på strålande sol och vi var ute i trädgården och pysslade lite hemma hos mina föräldrar. En helg går alldeles för fort.




foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...