12 mars 2014

Inspirerande Lantliv

Köpte Lantliv häromdagen och blev glatt överraskad av deras nya layout och gränssnitt. Så jag blev tvungen att även kolla in deras nya hemsida, www.lantliv.com. De har också anammat det här med bloggare hos sig. Deras hemsida har fått ett fräsch uppdaterat gränssnitt. I tidningen finner ni min nya favorit Bygg & Vårda, där man kan lära sig om tidstypiska detaljer och hur du renoverar just ditt hus. En önskan hade varit ett "kapitel" om lite mer hållbart, ekologiskt miljötänk. Men överlag gillar jag deras nya tänk och framförallt att man vågar förnya. Så många som kör på samma gamla spår allt för länge. Vad läser du för tidning på nätet eller i pappersformat?



foto: print screen Lantliv
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Läser faktiskt hellre bloggar än tidningar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läser både och, men bloggar läser jag oftare, det är lite mer "levande" ;-)

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...