17 april 2014

Påskpynt

Påskpynten har dykt upp här hemma. Jag går inte direkt loss och pyntar hela huset. Det blir lite ris från hassel med klassiska fjädrar. Några kycklingar och ägg. Typ samma som förra året... kanske lite trist men jag har inte haft någon tid att fixa till något nytt. Jag har dränkt mig i arbete så energin har inte räckt till något annat. Påsken är även temat hos Fabriken som efter uppehåll är igång igen, kika gärna in där för mer inspiration eller på min Pinterest mapp här.



foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


6 kommentarer:

  1. Det fina med påsken är ju att det inte behöver vara mer än så och jag tycker att du har pyntat det riktigt fint som det är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Victoria :) det känns precis lagom. Önskar dig en fin Påsk!

      Radera
  2. Men du, så fint. Desto mindre att plocka bort på tisdag. Perfekt ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du. Ja precis, det blir lite mindre att städa :)

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...