13 juni 2014

Blogginspiration - Månadens fyra på B

Nu är det dags igen med månadens fyra på en bokstav. Det blir som vanligt en härlig blandning av inspiration under ledning av rackarungarbloggar och lilla.u.
Juni inspireras av Månadens fyra på B.
månadens baksida - månadens blogg - månadens blåvita - månadens budskap

månadens baksida
Blev lite småkär i denna baksida som fanns bakom/bredvid Ilse Jacobsen butik i Hornbæk, Danmark. Så charmigt med det svarta planket, det gröna slingrande vildvinet och lila lavendel. Mer bilder kommer inom kort från denna butik som också hade en supermysig innergård.


månadens blogg
Hjälp vad svårt, det finns så många fina trevliga bloggar. Ska man bara få välja en....!? Men jag tror just nu att valet faller på Hildas Hem. Vackra bilder med tänkvärd text, med miljö och hållbarhet i fokus. Loppis, pyssel och odling står också på agendan.

månadens blåvita
Är inte så superförtjust i blått, så därför har jag inte mycket blått. Varken kläder eller prylar. Men när jag sprang igenom NK såg jag denna skönhet, hade det inte varit polyester hade jag nog slagit till. Skulle också säga att den i affären iaf upplevdes mer mörkblå än den gör på nedan bild.




månadens budskap


foto: Living by Miriam 
Skärmdump www.hildashem.se
Karen Millen
Pinterest Found on thegoodvibe.co
Pinterest Via Jenny Martinsson
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Men Miriam, vad fint skrivet! Tack snälla för att du gillar och tipsar om mig! Det gör mig så himla glad! :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för en fin blogg. Kramar :-)

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...