19 juni 2014

Midsommarbukett

Så skönt med lite ledigt igen, idag gick vi lite tidigare från jobbet och tur var det. När jag klev av bussen började det nämligen regna och jag var inte klädd för det. Så eftermiddagen tillbringades iklädd regnkappa och stövlar ute i trädgården. Det har inte regnat på väldigt länge hos oss, så det behövdes, till och med att det behövs mer. Jag gick runt och vattnade i regnet i 2h, som pippi gör ;-). Som avslutning plockade jag en trevlig midsommarbukett i trädgården. Lagom till det började spricka upp igen blev den klar. Tänk att nu är ljuset som ljusast. Är det okey om vi stannar tiden lite nu?
Mer midsommar inspiration hittar ni hos Fabriken.

Med önskan om en underbar Midsommar till alla er!
KRAM





foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Vacker bukett! Hoppas du haft en härlig midsommarhelg, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Midsommardagen var tyvärr lite regnig, men massa god mat fick vi :-) Kram

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...