27 september 2014

A holistic healthy lifestyle

A holistic healthy lifestyle! Det är mitt nya motto. Ni som följer mig har ju redan märkt att jag mer och mer bytt riktning. Så ny fortsätter jag bara på den här kursen.
Jag tänker "En heltänkande hälsosam livsstil" kring inredning, mat osv. Nej det blir inte lika klatschigt på svenska ;-)

Idag är det välkänt att det vi äter och stoppar i oss påverkar vår hälsa. Men fortfarande är det många som inte har en tanke på vår miljö och omgivning. Min önskan är att sprida kunskap och ett tänk till er kära läsare att ni tänker på helheten. Att inte glömma omgivningen ni vistas i som kläder, möbler, hur maten är förvarad, smink, leksaker osv.
Vi kan alla göra något litet extra för att uppnå en bättre hälsa för oss, våra barn och barnbarn. Vi som konsumenter måste våga ställa krav och ifrågasätta producenterna.





foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...