17 september 2014

Hälsosamma tips i Göteborg

Jag är så stolt att jag nästan spricker. För en tid sedan blev jag kontaktad av appen Stay.com som är en guidebok i mobilformat. Där kan du själv ladda ner dina resmål och hitta spännande restauranger, museum, shoppinggator och caféer. De kontaktar också lokala personligheter som kan ge de där lite speciella och personliga tipsen. Det är verkligen en ära att få vara med bl.a kändisar som Frida på Trendenser :-)
Mina lite hälsosammare val i Göteborg finner ni om ni laddar ner appen, eller kika här.





foto: print screen, Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...