16 september 2014

Pop up Antik & vintage

I söndags var jag på Pop up Antik & vintage mässan på Scandic Rubinen. Det var inte så stort som jag drömde om.  På mässan visades lite prylar, några få möbler men mest kläder. Väldigt fina, men kanske lite svårköpta. Det blev dock en väldigt vacker scarf. Mest inspiration fick jag av tapetseraren Therese Aronsson, www.modernstories.se.
Det bästa med mässan var ändå sällskapet, en fd. kollega som jag inte sett på evigheter. Vi hade sååå himla trevlig ihop. Efter mässan gick vi och tog en lunch och pratade massor. Så mysigt! :-)




foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...