10 november 2014

Senast köpt - BH i bomull

Senast köpt - BH i Ekologisk bomull. Att hitta en BH i bomull är nästan omöjligt, allt är i polyester eller nylon. Att dessutom hitta en i ekologisk bomull känns omöjligt. Men så fann jag en på HM, men nu när jag läser på deras hemsida står det inget om att det är i ekologisk bomull. Lapparna som satt på har jag tyvärr slängt. Men större delen är i alla fall i bomull. Enda nackdelen, om man nu tycker det, är att det är en amnings BH. Inget som jag stör mig, utan det är snarare en fördel för axelbanden är extra breda lixom knäppningen bak, den har tre hyskor i stället för det vanliga två. Den har inga byglar heller, totalt sett en väldigt komfortabel BH med bra passform. Finns att köpa här eller i butik.




 
 
foto: HM.se


A holistic healthy lifestyle!
Inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...