1 juni 2016

Semester


I går gjorde jag min sista arbetsdag på länge. Det känns väldigt konstigt, men otroligt skönt. Det tar nog ett tag innan kroppen och huvudet förstår att jag kan släppa jobbet. Gulliga kollegor gav mig en fin bukett blommor och ett presentkort på Babylandet. Perfekt :-)
 Så nu mitt i värmen har jag semester ett antal veckor innan jag tar föräldraledigt. Jag får försöka finna lugnet som Buddan i trädgården. Min moderkaka har flyttat sig och vi kan nu föda normalt. Men jag tar det fortsatt lugnt med tunga lyft. Nu är jag dessutom så stor och tung att jag inte orkar. Bara att sitta länge på en stol trycker och gör väldigt ont i bäcken/svanskota, så det känns bra att slippa kontorsarbete framöver. Hoppas ni för en fortsatt fin vecka.





foto: Living by Miriam


.
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...