25 juli 2017

Naturligt garvad läderrem till Stokke

Jag gjorde för en tid sedan en läderrem till vår Stokke tripp trapp. En läsare hörde av sig och ville gärna ha en, så himla roligt. Tänkte visa er hur den ser ut nu efter lite användning, jag har smort in den med lite olivolja. Mässingen och lädret har fått snygg patina.

Jag har även kortat ner den lite då jag upplevde den som lite lång. Samt gjort om "botten", då det var så himla trixigt att skruva niten inne i "lädersnurran". På detta vis är det enkelt att efterdra nitarna. Vilket kan behövas då jag märkte att en började lossna lite. Så att inget barn sätter dem i halsen. Vill du också ha en så kika här. Maila livingbymiriam @hotmail.com



foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...