25 juli 2017

Kläder för Dark autumn

Efter min personliga färganalys var jag iväg på en shoppingrunda med Sofia som gjorde analysen. Vi hade det så trevligt och jag fick massa bra tips. Det är lite skoj att shoppa med någon annan, man går då in i affärer man tidigare inte gått, helt perfekt då jag hittade 3 plagg i en för mig ny affär. Jag fick också tipsat om ett bra lunchställe och ett lite mysigt café.



Sandfärgad topp i linne här.
Plommonfärgat linne i viskos med spets här.
Grön t-shirt från Gina Tricot i viskos på rea i butik.
Rosa linne i bomull och silke från Sait Tropez i butik (finns också här).
Rostfärgad kofta i viskos från Sait Tropez i butik (finns också här).



foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...