25 maj 2020

Lazy Swim spabad Miami

”Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Byggmax”.

Jag älskar vatten och att bada, tyvärr har vi inget badkar här och inte direkt badrocksavstånd till en sjö. Nu tänkte jag att vi unnar oss ett litet spabad. Egentligen skulle jag vilja ha ett sånt där fast eller en sån med ström i så man kan simträna. Men den budgeten har vi tyvärr inte, så det får bli en sån där uppblåsbar billig variant. De går att värma upp vattnet och det ingår ett skydd så vattnet inte blir skitigt. Jag har hört bra om LazySpa och kikat runt lite, jag tänkte satsa på denna varianten som heter Miami. Ingen vacker skapelse men jag tror vi kommer ha väldigt mysigt i den och kanske att jag kan lära barnet att simma... Det är verkligen avkopplande att bada i varmt vatten.
Har du några erfarenheter av spabad?




foto: Byggmax 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...