10 november 2013

En söndag i november


Efter lite uppehåll har Fabriken åter börjat med inspirerande söndagsbilder.
Även om flertalet av mina bilder för närvarande ligger på en extern hårddisk i väntan på ny ordning på min nya dator, så har jag ju svårt att bjuda på endast en bild ;) Dessa tog jag ute på Orust och Tjörn när vi var och besökte Moltazdesignshop. Det var riktigt läcker dimma och tjocka bulliga moln. Men tyvärr gick det inte att parkera där det var som vackrast att fotografera. Vid en parkeringsficka fick det bli ett kort stopp och nog blev det en ganska härlig höstbild ändå, med det lugna vattnet nedan?
Vi har haft besök under helgen. Igår var vi inne i stan och visade upp Göteborg, trots ösregn. När gästerna åkte idag vid lunch, eller sen frukost som det blev för oss, så tog jag och sambon en lång promenad i skogen. Just nu sitter vi och myser inomhus med varsin dator i knät ;)



Mitt liv, inredning, trädgård, hälsa & anticancer

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jättevackra bilder Miriam. Jag gillar det gula och den med den lilla ön/kullen(?) som speglar sig i det blanka vattnet.
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...