12 november 2013

LED-slinga i sovrummet

Ni som följer mig vet att jag har lite pippi på belysning. Min senaste fix idé är dessa typer av LED-slingor med dubbelhäftande tejp. Ingen skruv eller spik. Bara att klistra upp där du vill ha dem. De går också att klippa LED-slingan till önskad längd. Just den här slingan är köpt här. Men det finns fler varianter. Jag klistrade upp den på baksidan av gardinstången i sovrummet. Jag har även satt två under köksskåpen i köket, det blir så himla bra ljus. (Glöm inte kolla IP klassningen på slingan om du ska ha den ovanför diskhon). Detta blir ett gött DIY-projekt nu när det börjar bli mörkt redan till eftermiddagskaffet. Just den här slingan blev lite väl ljus i sovrummet, så jag tror kanske att den får åka ner i källaren. Där det är svårt med ljuset eftersom det är så små fönster.



photo by Miriam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...