8 februari 2014

Tulpanfrossa

Just nu råder det lite tulpanfrossa här hemma. Ni som följer mig på instagram såg mina tulpaner i mätglaset på handfatet. Nu visar jag också mina härliga tulpaner i en grov tjock keramikvas, eller vad kallas det? Kanske krus? Jag gillar iaf hur den grova mörkgråa ytan utan möter de frasiga rosa tulpanerna. Krukan är inköpt på Magasin 36. Önskar er en fin helg.

Om ni vill frossa i mer vårblommor rekommenderar jag att ni kikar in hos Håkan på maleviksrosenträdgard.




foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Tulpanfrossa låter som en bra frossa. Tror jag också lider av detta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja det är mycket smittsamt så här års ;)

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...