12 april 2014

Trädgårdsmåndag

Trädgårdsonsdag har ju i år blivit trädgårdsmåndag igen. Samma gäng och samma mysiga trädgård. Första avsnittet gick i måndags och kan ses på webben här. Såg du programmet? Tyvärr tycker jag not det var lite mycket repetition från förra våren, men rödbetsoppan såg verkligen god ut. Hoppas på lite nytt i nästa avsnitt, men jag gillar verkligen stämningen i avsnitten, lugnt och skön musik. Men tipset om att plantera tulpaner i krukor placerade i växthuset tar jag till mig. Eftersom jag förlorar kampen mot rådjuren varje år, får detta bli sista utvägen.



foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...