29 maj 2014

Akleja och gräslök

Just nu blommar det faktiskt fullt med aklejor och gräslök, även ett fåtal allium och en till tulpan som rådjuren missade. Hur den vita aklejan har kommit hit vet jag inte, resterande är lila. Jag har en är som är "fylld/dubbel" och den har flera små kjolar som är svåra att fotografera (bild nedan höger). Jag har även passat på att dela gräslöken då den växer så det knakar hos oss. Jag har de planterade i krukor för att de inte ska sprida sig för mycket.



foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Hej Miriam! Läste igenom din historia, jag har också samma diagnos som jag fick 2012. Vi är en grupp som finns på FB som heter sköldkörtelcancer om du inte redan hittat oss, Kram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, tack för tipset jag har nu ansökt om att få vara med i gruppen :-) Kram

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...