1 juni 2017

Presenter till en hälsonörd

När jag var en vecka hos mina föräldrar (kattvakt) så träffade jag massa goa vänner, det var så roligt. Jag räknade inte med att få presenter. Så himla fina och genomtänkta dessutom. Inte lätt att köpa något till en hälsonörd :-) Jag fick bland annat den här superhärliga tvålen, som doftar så kryddigt och gott. Samt två härligt oljor, en tistelolja och en sesamolja. Asså vilka bra grejer, tvätta sig gör ju alla och olja har ju alla (i alla fall hälsonördar som jag) nytta av. Olja har jag i smoothie, på sallad eller i håret som oljeinpackning. Tistelolja har jag dessutom länge tänkt prova, så det var himla roligt. Den har en väldigt mild nötig smak och påminner lite om jordnötter. Har du fått någon bra present den senaste tiden?

Tusen tack fina ni.



foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...