15 juni 2017

Shoppingtips på Compadres

När jag var inne på Ellos senast så hittade jag en jättefin ullkofta från Style In som jag så gärna ville ha, tyckte dock den var lite dyr så jag gjorde en liten googling och fann den på Campadre (personlig tipslänk som ger mig 100kr om du handlar, inte annars) ca 700kr billigare. Man behöver ha ett konto för att handla på Campadres och för att se deras priser, men det behöver man ju nästan överallt annars också. Jag tycker det gick väldigt smidigt att handla där och varorna kom som utlovat. Det jag dock märkt är att man får läsa beskrivningarna noga, de överensstämmer inte alltid med bilderna.

Och koftan? Den är så mjuk och skön, perfekt lite kyliga sommarkvällar. Tips alltså. Till detta blir det favortijeansen 'Molly' från Gina Tricot som är de enda jag hittat utan polyester. (Bomull 98% Elastan 2%). De töjer sig så man ska köpa dem lite för små. Samt ett svart linne i ekologisk bomull från ellos.



Inspirationsbilden (beskuren) från Pinterest.




foto: ellos, gina tricot, pinterest
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...