22 oktober 2017

Ekologisk läderrem till Stokke Tripp trapp

Det är himla roligt att det är några som hört av sig och velat ha en läderrem till sin Tripp trapp stol från Stokke. Så nu fick jag beställa hem mer material, tyvärr var de skruvningar jag tidigare använt i mässing slut. Det fanns endast i silver kvar, så jag tänkte visa hur snyggt det blev med silver. Vill ni se hur de ser ut u mässing finns det här.

Maila mig om du är intresserad: livingbymiriam (a) hotmail.com



foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

5 kommentarer:

  1. Hej! Finns det möjlighet att fortfarande köpa en rem? :)
    Med vänlig hälsning, Louise Andersson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, skicka mig ett mail så ska jag se vad jag har hemma :-)
      Med vänliga hälsningar Miriam

      Radera
  2. Hej :) Finns det möjlighet att fortfarande köpa en läderrem?
    Med vänlig hälsning, Veronica Andersson

    SvaraRadera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...