14 januari 2018

YoGobe Gratis prova på

Jag tycker det är svårt att få till träningen nu förtiden. Jag var nöjd med MammaFitness träningsdel, men jag orkade inte med deras kost program. Jag har så speciell kost och vet vad som är bra för mig. Jag hade gärna bara velat ha träningsprogrammet, men det finns ju inte som alternativ.



I höstas så började jag träna på lunchen på jobbet, men även om det var jobbigt pass så vill jag svettas mer. Jag har ganska svårt för att svettas, det låter konstigt men jag är rätt kall av mig och även i en bastu så tar det ganska lång tid innan jag blir varm. Att svettas är bra för både hjärta och kropp, att få göra sig av med överflödigt. Att låta hjärtat pumpa ordentligt. Så jag funderar på att börja springa igen.
Samt att köra på stärkande Yoga hemma. Jag har provat https://yogobe.com och är nöjd med variationen och vill nu även ge dig möjlighet att prova YoGobe Gratis i 14 dagar med en personlig länk (som ger mig 30 dagar gratis träning om du binder dig, inte annars tyvärr). Perfekt för dig som vill försöka komma igång med lite träning hemma, det finns både kortare och längre pass att prova. Välj ett pass med styrka eller med fokus på avslappning och nedvarvning. Man kan spara sina favorit videos så de är lätta att hitta igen. Här är länken: https://yogobe.com/se/recommend/ktxhus58p


foto: YoGobe 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...