4 april 2019

Hälsosamma val i Göteborg

För en tid sedan så var jag med och skrev tips till en app, jag skrev om "Healthy eats" i Göteborg. Jag har länge tänkt att det vore kul att samla dem och dela här med er. Nu fick jag idén tack vara föregående inlägg där man kan dela en Google karta. Så nu finns det lite smått och gott samlat här. De flesta tipsen är olika typer av sallader, smoothies och liknande inte den konventionella husmanskosten med kött och potatis. Ett och annan kaffeställe och en supermysig restaurang som serverar annorlunda luncher och har en härlig takterass. Tipsa mig gärna om fler så kan jag uppdatera kartan.



foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...