4 april 2019

Vandra i Västra Götaland

Skogen har alltid varit en plats för återhämtning för mig, men ibland glömmer jag bort det. Tiden för reflektion finns inte och jag glömmer lätt att prioritera mig själv. Är skogen också en plats för dig så kan jag tipsa om Ronny, han har vandra i och runt Göteborg (bland annat) och han har dessutom skrivit, filmat och fotat så att det blir lätt och överskådligt för dig att välja rätt plats. Allt finns samlat på hans Google karta.

Jag råkade snubbla över hans sida när jag sökte på Vättlefjäll som jag bor intill. Han har skapat det jag har saknat, en samlingsplats för alla typer av vandringsleder, natur upplevelser och vackra platser. In och hitta ditt äventyr eller bara inspireras av vackra bilder.





foto: Ronny
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...