28 oktober 2020

Säkerhetsrakhyvel till kvinna

”Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Lyko”.

Jag fick en Säkerhetsrakhyvel i födelsedagspresent av min man. Så bra present. Om du också har funderat på att skaffa en så kan jag verkligen rekommendera det. Jag såg denna hos Lyko, den påminde om den jag fick, men lite billigare. Min är köpt här. Det är inte så svårt eller läskigt, det är inte större risk att skära sig med denna än en i plast. Den sparar så oändligt mycket mer skräp. Bara de små rakbladen som behöver bytas ut, de går dessutom att återvinna. Har du provat?


Om du uppskattar min blogg så handla gärna via mina länkar så får jag några kronor att dryga ut föräldrapengen med. :) Inget som kostar dig något extra.





foto: Living by Miriam, Lyko 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...