29 april 2014

Trädgårdsrunda

Just nu packar jag för en resa till Paris, så jag förinställer detta inlägg. Under tiden jag är borta tänkte jag bjuda på en trädgårdsrunda från vår trädgård. Det är kul att så mycket redan har vuxit till sig.


1. Rabarbern är rekordstor så tidigt.
2. Kaprifolen slår snart ut i blom.
3. Vitlöken är också rekortstor vid denna tiden.
4. Omplantering av en röd gullviva, vi har fullt i gräsmattan - som jag försöker flytta in i rabatterna.

foto: Living by Miriam
Mitt liv, inredning, trädgård, skönhet, mat, hälsa & anticancer


2 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar till den dagen jag har min egen trädgård! Att kunna odla allt själv, vilken LYX!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får en snart, annars kanske "Guerilla odling" är något för dig tills dess att du får en egen. Vissa städer uppmanar dessutom till detta genom att ge bort lite jord. Kolla lite på nätet :-)

      Radera

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning :-)
Thanks for leaving a message.

/Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...